keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Something really pointless

...I'm so sorry.


En oo postannut vähään aikaan ja nytkin tässä on liikaa tekstiä ja liian vähän kuvia, mutta en halunnut odotella melkein kahta viikkoa, ja joskus kuitenkin nääkin kuvat olisin teille halunnut jakaa, joten tarjolla on; eilinen ryhmäkuva ja viime viikolla (kai?) napsittuja kuvia muutama O3O.
(Btw mein äikänope oli oikeessa, mä todella osaan tuottaa tekstiä X'D -pahinta on, että se piti sitä hyvänä asiana)

My little cuties

Puipui :3. Kämäsellä ryhmäkuvalla on hyvä aloittaa, eikös <3?
Mutta siinä ne mun muruset nyt on, kovan työn jälkeen ;___; oijoi.

Otin oikeasti tuhansilla eri asetuksilla, valaistuksilla ym. samaa kuvaa kokoaika, kunnes löysin hyvän asetuksen ja tein epämääräisen jalustan korvikkeen -ostoslista pitenee sillä siis. Kuvia oli ainekin sata. Uskokaa, tää oli niistä sadasta se paras...

Ja jo vain Verona oli jokaisessa kuvassa hyvin edustava (se niin tarttee fiksausta obitsuunsa) ja suurin osa kuvista hylättiin Dain takia -sille tuli jokun tuplaleukasyndrooma liian moniin, enkä raaskinut laittaa siitä niin epäedustavaa kuvaa X'D.

Huomatkaa muuten tuo söpöisen siskoni ostama teline, missä riippuu nukkejen tavaroita mm. Dain stock-viitta, Harukan stock-takki ja hattu... Se on vaan niin kätevä ja söpö X3.
Ainiin, en tiie olenko maininnut, mutta kyllä, haksahdin minäkin ikean kalusteisiin jokin aika sitten, kun kävin ihanaisten siskojeni kera siellä ja hommasin nukeille samalla vitriinin -oi luoja mä olen onnellinen siitä hankinnasta, olis kauheaa pitää noita noin lipastolla D:!


'Cause everthing should be cute

Ja ihan vaan,  koska halusin näyttää miten söpösti kortit ja standit -mulla on muuten puolet kultasia, puolet mustia- mahtuu noitten kirjasten sisään (noi on ollut mm. edellisessä ryhmäkuvassa ja nuket istuu kätsysti niiden päällä vitriinissä).

Brothers

Kolme sööttiä veljestä ♥____♥. Tiiettekö mitään ihanampaa?
No mä en oikeastaan tiedä :'D...
(paitsi ne seitsemän muuta ja siskon kolmikko, hupsis pupsis-tosin ne on ihan yhtä ihania, ei ylitse X3)


Koska Luca ja Stan on aws♥

Your hat is crooked

Luca: Sun hattus on vinossa Stan-chan ~<3
Stanley: Eh o___o....

Lemme help you 

Luca: Ei hätää mä korjaan sen~<3
Stanley: *gyaaah* >///////< ei sun tarttee, ihan tosi....

En tajua, miten Luca teki sen, mutta... Se seisoi yhdellä jalallaan ja mä olin ihan kikseissä. Kenties se otti tukea mustasta tuolista ja hatusta :'D? En muista, koska olin niin innoissani -mun molemmilla isul pojuilla, kun on samat vaivat; löysät nilkat ja lantio u___u. Stanleylla tosin enempi, joten oon aina super iloinen, kun ne saa edes seisomaan tollasilla kengillä, jotka ei tue nilkkaa.

Niin ja siis postauksen POINTTI -jep se sisältää sellaisen oikeasti- oli se, että aion postata viikonloppuna jonkun puolisen vuotta suunnittelemani musashootin tuosta kaksikosta^^.
JA samaan postaukseen tulee myös toivottavasti pikkuinen kuvatarina ja muutama kuva Stanista ja Veronasta -starring Luca also 8).
Katsotaan saanko omat odotukset täytettyä musashootin suhteen n___n.
Ai niin, ensi postauksen jälkeen vaihtuu varmaan vähän blogin ulkonäkökin ;).

6 kommenttia:

  1. Wooow, söpöjä kuvia ; - ; <3
    Ihania nukkeja c;:

    VastaaPoista
  2. Suloinen postaus ja ihana ryhmäkuva. Upea Taeyang-rivistö siellä takana. ^3^ Tiedän niin tuon tunteen että pitää ottaa se sata kuvaa että edes yksi otos olisi kelpuutettava...:3 Ei minusta ainakaan ollut liikaa tekstiä vaan sopivasti. Olisin voinut lukea enemmänkin. :D

    Kunnioitan järjestelmällisyyttäsi, mulla on kaikki nukketavarat sikin sokin laatikoissa... x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaw, kiitos :3. Taeyangeja on jotenkin päässyt kertymään tänne taloon enemmänb, kuin alussa oli suunniteltu :D (syytän Makoto, se pirulainen sai mut ihastumaan taeyangeihin >.<). Hyvä, että tekstiä ei ollut liikaa, tykkään itse lukea ja kirjoittaa (kaikkea täysin turhaa...) joten minusta tuntuu aina, että sitä tulee liikaa vaikka yritän pitää sen minimissä X3.

      Minulla ainoastaan standit, kortit ym on siististi -samoin boxit- muut nukkekamat on aika sekaisin, koska tila alkaa loppumaan :'D.

      Poista