torstai 1. lokakuuta 2015

I wish that my life would be as easy as yours

...'cause every single time I think about you I feel so sick -living my life without you.


Tällä kertaa tulin nakkaamaan teille pikkuisen osan tarinaa. 
Koska en päässyt ulos saakka valoisaan aikaan (who am I kidding ei siellä ole valoisaa!!).
Mutta ajattelin, että eipä se varmaan haittaa?
Kuvailen ensi viikolla lisää tätä jatkoa, kunhan tarpeeksi valoisa päivä tulee.



3. Mitä tämä on?



Verona: Kiva kun tulitte, Natsuki on leiponut niin paljon, että edes tämän talon porukalla ei voi niitä kaikkia tuhota.

Ai: Eh... Eipä meillä muutakaan tekemistä ollut... >>Yh, miksi tuo piru ei koskaan kutsu minua yksin T_T>>

Ritsu: Ai, älä viitsi sanoa sitä noin törkeästi.


Verona: *nousee ylös* Haha, kiitos Rinran♥~ mitä te haluaisitte juoda? 

Ritsu: Eh... minulle teetä, kiitos.

Ai: Hrrrmh. Minä voin juoda mehua tai mitä vain makeaa. 


Verona: Hienoa, kipaisen keittiöön katsomaan, jospa Hanabi voisi auttaa minua♥~ *poistuu paikalta*

Ai: Älä viivy liian kauaa.


Ritsu: >>Minä tunnen. Jokin lähenee...>>


Ritsu: *räväyttää silmänsä auki ja kuiskaa* Minun sieluni...

*ovi kolahtaa auki*


Sakaki: Hrrrh, siellä alkaa olla jo kylmä. *huomaa kaksoset ja jää tapittamaan* Keitäs te olette?

Ai: Sitä kai meidän pitäisi kysyä sinulta? Tai sitten ei, tännehän muuttaa porukkaa melkein kuukauden välein -,-*.

Sakaki: Aih, anteeksi. Oletteko te ne naapurin kaksoset? Minä olen Sakaki, Eririnin ystävä...*lysähtää lattialle istumaan*


Sakaki: .... Tulitteko te syömään sen suloisen pikku tytön leivoksia? >>Outo kaksikko, todella outo...>>

Ai: Natsuki. Hänen nimensä on Natusuki *ärsyyntyy* Ja hän ei ole kauhean pieni edes hänhän on kahdeksantoista!

Sakaki: Ah, anteeksi... Minä en vain muistanut hänen nimeään, siitä ei ole kauaa, kun muutimme tänne.

Ai: Muutimme? *uteliaasti* Onko teitä useampikin? Minun nimeni on muuten Ai.

Ritsu: *nousee ylös*


Ai: Rittan?

Ritsu: *rauhallisesti* Sinulla on jotakin, joka kuuluu minulle. 

Sakaki: *katselee hieman hämmentyneenä* Mitäh?

Ai: >>Mitä ihmettä täällä tapahtuu -__-?>>


Ristu: *nappaa tytön korusta kiinni* Tämä. Se on minun.

Ai: >>Tappeleeko ne jostakin hiton korusta D:? Onko Rittan seonnut O_O...>>

Sakaki: Vai niin.


Sakaki: *Tarraa koruun kiinni* Sinä olet siis Ritsu, oletan?

Ritsu: Sinä... mistä...

Sakaki: Hän kertoi minulle.

Ritsu: Hänkö?! *järkyttyneenä* Oletko sinä tavannut hänet?

Sakaki: *Nousee seisomaan* Olen. Heidät molemmat.


Sakaki: Mutta eiköhän puhuta tästä kahdestaan jossakin rauhallisemmassa paikassa ilman häiriötä. Jossakin, missä kukaan ei voi kuulla.

Ai: >>Nyt ne molemmat on sekaisin. Parempi olla hiljaa... Missä se Veronakin viipyy T^T?>>




Ritsu: Käy. Oikein hyvin, sillä minä haluan tietää, mitä he sanoivat ja miksi sinulla on... tuo.

Sakaki: Hienoa~ ehkä saamme viimein asiat selvitettyä.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dam di dadi dam~
Sellainenpa se...
Ajattelin vielä sunnuntain aikoihin laittaa teille erään vanhan shootin Hanibista, koska en ole vielä käsitellyt niitä kuvasia, mutta en viitsi sitä talveksikaan jättää >.<.

2 kommenttia:

  1. Ritsunen pikkuinen♥♥ Miten tuo pikku pallero voi olla niin nöpsön söpsö? ;3;♥

    Mutta jännäksi käy: mitähän Ritsu haluaa tietää? Mikä tuo koru on? Hii, en malta odottaa jatko-osia♥


    -Pussiahma-

    VastaaPoista
  2. Äääääää, RITSU JA AI ON NIIN SÖÖTTEJÄ!!!! ❤❤❤❤ kkkkkkk, Ritsu taitaa nyt kyllä liittyä yhdeksi, maailman söpöimpien nukkejen listaan (vaikkakyllänääsunkaikkinuketonsiinä!,) !! >3< nwwwn❤ ritsurittanrattanrättän... se kun Ritsu vähän punasuu, tossa yhessä vaiheessa¡!!!¡ (=° o °=) gaaadd❤

    Krrrjjrjrjrjrkkdkjejdkkdjdjejjdjdjdjjdjdjdjdjdjdjjdjdjd~~~
    Joo sori hirvee kommentti, mutta njjjj 8, )

    VastaaPoista